نقد و برسی, معرفی محصول

کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5

کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5

کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 یکی از برترین کارت گرافیک های ساخته شده توسط AMD  است که به نظر بسیاری از کاربران یکی از با کیفیت ترین محصولات این کمپانی هم می باشد.

این کارت گرافیک در دوره عرضه نسبت به کارت گرافیک های دیگر بیشتر مورد توجه قرار گرفت و البته به فروش بالاتری هم دست پیدا کرد.

AMD در تولید این کارت گرافیک تلاش بر این داشته است که از باکیفیت ترین محصولات قطعات بهره ببرد و حاصل این شده است که محصولی بسیار خوش ساخت و البته باکیفیت را به بازار عرضه کرده است.

عملکرد مثبت این کارت گرافیک در حد بسیار خوبی است و همانند دیگر تولیدات AMD می تواند که به خوبی نیازهای کاربر را در هر زمینه ای برطرف کند.

AMD همیشه تلاش می کند که تولیداتش از دیگر کمپانی ها از نظر کیفیت در درجه بالاتری باشد.

اما این مورد برای دیگر شرکت ها هم صدق می کند و به طور کلی باید گفت هر شرکت تلاش بر این دارد محصولی باکیفیت تر و قویتر از محصول سایر کمپانی ها تولید کند .

ولی در اینجا مسئله این می باشد که کدام کمپانی ها در این زمینه عملکرد بهتری داشته و محصولی باکیفیت تر را به بازار عرضه کرده است.

در اینجا اگر به نظر کاربران نگاهی داشته باشیم مشاهده می کنیم که محصولات AMD در این زمینه بسیار عملکرد خوبی داشته اند.

دلیل آن هم محصولات بسیار خوب و ایده آل این شرکت می باشند که همیشه هم در حال پیشرفت می باشند.

AMD در طی سالیان اخیر به خوبی نشان داده است که چقدر خوب می تواند وسایلی بسیار عالی و با کیفیت را تولید کرده و روانه بازار کند .

این کمپانی از همان دوران ابتدایی فعالیتش نشان داد که توانایی دارد به سرعت پله های ترقی را طی کند و خودش را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کارت گرافیک در سراسر جهان معرفی نماید.

کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 یکی از همین تولیدات بسیار خاص و باکیفیت شرکت AMD می باشد.

که در همه قسمت هایکارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 شاهد ظریف کاری های مهندسین AMD هستیم و حاصل این شد که این محصول بسیار پر فروش شد و به محبوبیت بسیار خوبی هم دست پیدا کرد.

درادامه تصمیم گرفته ایم که کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5  را به عنوان یکی از برترین کارت گرافیک AMD مورد بررسی قرار دهیم و با آن آشنایی پیدا کنیم.

با ما همراه باشید.

کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5
کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5

برای سفارش این محصول روی لینک زیر کلیک کنید .

کارت گرافیک استوک AMD Radeon R5 430 زیبا و خوش رنگ از یک طراحی خاص و زیبا بهره مند است که می تواند هر کاربری را محو زیباییش کند.

مهندسین ای ام دی مثل همیشه نشان دادند که واقعا در ساخت کارت گرافیک های زیبا جز بهترین ها هستند و در این راه عملکرد فوق العاده ای دارند.

طراحی کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 بسیار زیبا و خوش ساخت است که از قطعات بسیار باکیفیتی هم ساخته شده است.

این مواد سازنده سبب می شوند که استحکام کارت گرافیک تا میزان قابل توجهی بالا برود و در زمینه مقاومت به درجه بالایی برسد.

بدنه کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 شاید کمی سفت به نظر برسد که البته این را نمی توان یک ایراد به حساب آورد چرا که این سفت بودن نشان از استحکام بالای آن دارد.

این کارت گرافیک با کیفیت و پر قدرت با توجه به کیفیت بسیار خوبی که در همه زمینه ها دارد می توانند که کاربران را به خوبی از خود راضی نگه دارند.

با توجه به این مورد که در این اواخر محصولات بی کیفیت بسیار زیادی در بازار ارائه شده است از این رو کاربران برای خرید محصول مورد نظر باید به نام کمپانی سازنده نگاهی داشته باشند.

اگر شما قصد تهیه یک محصول را داشتید و مشاهده کردید که نام کمپانی AMD را با خود به همراه دارد می توانید که بدون هیچ گونه نگرانی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در این میان کارت گرافیک ها محصولاتی هستند که باید حتما از با کیفیت بودن آن ها اطمینان داشته باشید و سپس اقدام به تهیه آن ها بکنید.

چرا که این محصولات اگر از نظر فنی در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشند به سرعت دچار خرابی های بسیار زیادی در قسمت های مختلف می شوند.

از این رو نیاز است که توجه ویژه ای داشته باشید که محصول مورد نظرتان در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 یکی از با کیفیت ترین محصولات کمپانی AMD می باشد که در زمینه عملکرد مثبت در حد بسیار مطلوبی قرار دارد و می توان اشاره کرد که یکی از کارت گرافیک های زیبای این شرکت می باشد.

کارت گرافیک های تولید شده AMD همگی از طراحی بسیار زیبا و خیره کننده ای برخوردار می باشند .

اگر در نظر داشته باشیم که دلایل محبوبیت این سری کارت گرافیک ها را بررسی کنیم حتما در ابتدا به ظاهر بسیار زیبای آن ها اشاره خواهیم کرد که در حد کارت گرافیک های زیبای کمپانی های رقیب دیگر می باشد.

یکی از اصلی ترین قسمت های طراحی کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5  ظاهر کیفیت بسیار بالای آن می باشد که سبب شده است کارت گرافیک عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

 AMD همیشه تلاش بر این داشته که کارت گرافیک هایش را اینگونه تولید کند.

قدرت دقیق کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 با نرم افزار gpu-z

مشخصات دقیق کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5 با نرم افزار gpu-z

AMD R5 430 DDR5
کارت گرافیک 2 گیگ AMD R5 430 DDR5
✅☑️ویژگی‌های عمومی
مدل تراشهOland
ریزمعماریGCN 1.0
✅☑️پردازنده
تعداد هسته384 هسته استریم
لیتوگرافی28 نانومتری
فرکانس پایه780 مگاهرتز
فرکانس بوست780 مگاهرتز
توان پردازشی0.5 ترافلاپس
✅☑️حافظه
ظرفیت حافظه2 گیگابایت
نوع حافظهGDDR5
پهنای باند حافظه36.8 گیگابایت بر ثانیه
پهنای BUS64 بیت
✅☑️مصرف انرژی
توان مصرفی کارت گرافیک50 وات
حداقل توان پاور پشنهادی350 وات
سوکت برقندارد
✅☑️سایر ویژگی‌ها
نسخه Direct X12
نسخه Open GL4.6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *